czwartek, 25 czerwca 2020

Time to say goodbye

Kochani Uczniowie!
Czas naszych koronalekcji dobiega końca. Już niebawem rozpoczniecie wakacje, chociaż pewnie dla niektórych rozpoczęły się nieco wcześniej;)))) 

Dziękuję wszystkim, którzy regularnie odwiedzali mojego bloga. Mam nadzieję, że coś z tych lekcji online zostanie w Waszych głowach i mam nadzieję, że od września wrócimy do nauki w realu. Nie wiem jak Wy, ale ja wolę stać z Wami twarzą w twarz, dyskutować i rozmawiać. Tego najbardziej mi brakowało - waszej młodzieńczej energii.

Cóż pozostaje... życzę Wam wspaniałych, udanych wakacji, bądźcie zdrowi i uważajcie na siebie. 

Noście maseczki tam, gdzie trzeba; zachowujcie dystans wobec tych, których nie znacie; nie skaczcie na główkę do wody; nie pijcie i nie palcie; nie dajcie się zwodzić fałszywym przyjaciołom.
 
Cieszcie się słońcem i ciepłem, używajcie kremów z filtrem i bądźcie szczęśliwi! 
 
Ściskam Was wirtualnie, pozdrówcie rodziców i opiekunów, niech te wakacje będą wspaniałe i pozwolą Wam nabrać sił przed wrześniem. 

Jesteście dzielni i zdolni. Nigdy nie zapominajcie o tym, że La vita è bella i wiele warte.
Pozdrawiam już wakacyjnie. 
M. 

2 komentarze: