środa, 13 maja 2020

Charakterystyka charakternej Ani:)

Kochani, 
zapewne spodziewacie się, że dziś obdaruję Was zadaniem - napisaniem charakterystyki Ani z Zielonego Wzgórza, ale czy mogłabym być aż tak przewidywalna? Czy miałoby sens pisanie charakterystyki, których dziesiątki możecie znaleźć w internecie? Otóż nie! Mam dla Was coś lepszego. 
Poznaliście już Anię na tyle dobrze, by można ją było uznać za naszą znajomą. A jak wiadomo znajomość jest pierwszym krokiem do wejścia w bliższe relacje. Oczywiście powiecie, że nie można wejść w żadne relacje z bohaterem literackim. Cóż, moim zdaniem, i tak i nie - owszem może nie zostanie naszym przyjacielem, ale uwierzcie mi, że bohaterowie literaccy kreują nasze wyobrażenia o świecie. Poza tym od czego mamy wyobraźnię:) Przygotowałam dla Was zadanie, w którym charakterystykę wykorzystamy w praktyce. 

Ania byłaby/ nie byłaby doskonałą towarzyszką na drodze dorastania. To nasz temat lekcji i jednocześnie stanowisko, którego będziecie bronić. 
Odwołując się do cech charakteru Ani, jej zachowania i przygód, uzasadnijcie wybrane przez siebie twierdzenie. 

Ponieważ mam trochę prac do sprawdzenia, z którymi postaram się wyrobić do weekendu, na razie nie odsyłajcie mi swoich prac. W piątek spotkamy się na lekcji online i przedstawicie mi swoje odpowiedzi. 
Pozdrawiam Was serdecznie!
M. 

PS. A jak tam ma się produkcja muzyczna mojego tekstu #hot6challenge2 :D ??

24 komentarze:

  1. Hanna W. 6e obecna

    OdpowiedzUsuń
  2. Ola K. obecna 6e

    OdpowiedzUsuń
  3. Martyna O. 6e obecna

    OdpowiedzUsuń
  4. Przemek W. obecny 6e

    OdpowiedzUsuń
  5. Adam T Obecny 6e

    OdpowiedzUsuń
  6. Obecna Nikola Wojczuk kl 6e

    OdpowiedzUsuń
  7. Ignacy Babkinis Obecny

    OdpowiedzUsuń
  8. Norbert D. 6e obecny

    OdpowiedzUsuń
  9. Obecny Maciej J

    OdpowiedzUsuń
  10. Obecny Maciej J

    OdpowiedzUsuń
  11. Obecny Maciej J

    OdpowiedzUsuń
  12. Anna Kaleta, obecna

    OdpowiedzUsuń
  13. Karol Żardecki 6e obecny

    OdpowiedzUsuń
  14. Obecny Bartosz S.

    OdpowiedzUsuń
  15. Amelia Karpowicz

    OdpowiedzUsuń