Drodzy Szóstoklasiści,
napisałam tytuł posta i od razu pomyślałam, że w zasadzie taka maszyna istnieje. Domyślacie się co, a raczej kto nią jest?
Zostawiam Was z tym pytaniem, a tymczasem przenosimy się do podręcznika . Rozpoczynamy nowy dział i przyjrzymy się obrazowi pt. "Maszynka do wytwarzania dobrych uczynków".
Spójrzcie na obraz i odpowiedzcie na pytania:
1) Kto i w jaki sposób został przedstawiony na obrazie - a skoro są to osoby w różnym wieku i w większości smutne - to co to może oznaczać?
2) Do czego podobna jest maszyna przedstawiona na obrazie?
3) Czy uważacie, że taka maszyna załatwiłaby sprawę? Czy maszyna może zastąpić człowieka? I w ogóle jak taka maszyna miała by działać?
Pomyślicie - dużo pytań. Ale po to jest sztuka. Stawia nam pytania, a my, próbując na nie odpowiedzieć, dowiadujemy się czegoś o sobie. Taki myk.
Dziś nic nie odsyłacie, po prostu poświęćcie chwilę na kontakt ze sztuką. Sprawdźcie też w dzienniku, czy nie pojawiły się u Was jakieś braki, minusy do poprawienia. Wciąż czekam na prezentacje o muzyce. Do środy daję czas na uzupełnienie braków.
Pozdrawiam i życzę dobrego tygodnia.
M.
Hanna W. 6e obecna
OdpowiedzUsuńAdam Talarczyk 6e Obecny
OdpowiedzUsuńDawid Strojec obecny 6e
OdpowiedzUsuńObecny Maciej J
OdpowiedzUsuńIgnacy Babkinis Obecny
OdpowiedzUsuńOla K. obecna 6e
OdpowiedzUsuńBeniamin obecny
OdpowiedzUsuńŁukasz obecn
OdpowiedzUsuńObecna Nikola Wojczuk
OdpowiedzUsuńPrzemek W obecny
OdpowiedzUsuńNatalia K 6e obecna
OdpowiedzUsuńObecna Marcelina D klasa 6e
OdpowiedzUsuńAmelia K. 6e obecna
OdpowiedzUsuńNorbert D 6e obecny
OdpowiedzUsuńKarol Żardecki 6e obecny
OdpowiedzUsuńSzymon Ś. obecny
OdpowiedzUsuńWeronika D. 6e obecna
OdpowiedzUsuńMartyna O. 6e obecna
OdpowiedzUsuńAnna K, 6e obecna
OdpowiedzUsuńSzymon C obecny
OdpowiedzUsuńOskar B.obecny
OdpowiedzUsuńedgar obecny
OdpowiedzUsuńObecny Bartosz S.
OdpowiedzUsuńobecna
OdpowiedzUsuń